slow life

kalendarz wyprzedaży #LATO2015 + pierwszy sale'owy haul

15:14







Nie wiem jak Wy, ale ja praktycznie nie korzystam z ofert sieciówek jeżeli nie są to oferty wyprzedażowe. Kupuję tylko i wyłącznie kiedy jestem zmuszona przez okoliczności, np. jakąś okazję, imprezę rodzinną etc. Omijam sklepy w galeriach szerokim łukiem, jeżeli nie ma przecen, bo uważam, że ceny jakie proponują nam sieciówki za jakość rodem z Chin to rozbój w biały dzień. Co innego na wyprzedażach... Wtedy często też ceny są mocno zawyżone, ale coś trzeba na siebie ubrać. Ja na zakupy wybieram się praktycznie dwa razy do roku, przez resztę czasu próbuję zaopatrzeć się w internecie. Co roku już wcześniej staram się przygotować na wyprzedaże. Najpierw szukam dat kiedy i w którym sklepie rusza, a następnie zaznajamiam się z asortymentem. Najczęściej kończy się to tak, że mierzę rzecz w sklepie stacjonarnie, a zamawiam w sklepie internetowym danej sieciówki, jeżeli istnieje taka możliwość. Wtedy mam pewność, że rzecz będzie faktycznie nowa, nie leżała na podłodze, nie przymierzyły jej miliony ludzi etc....


Moja torba/koszyk ze zdjęcia powyżej jest lidlowym hitem. Kupiona za 30 zł, jest po prostu bajeczna. Szukałam podobnej od zeszłego roku, nosiłam się nawet z zamiarem jej zakupu  na internecie w sklepie ze skandynawskimi dodatkami za bagatela 200 zł.... Lidl na szczęście wyszedł mi naprzeciw ze swoją ofertą.

Natomiast kapelusz jest z REAL/AUCHAN. 10 zł na kolejny kapelusz nie boli. Były też białe, czarne i brązowe.

I najważniejsze! W związku z faktem, że zapoznałam się już z kalendarzem wyprzedaży na ten rok, postanowiłam również podzielić się nim z Wami. Daty są oczywiście orientacyjne, nie daję 100 - procentowej pewności na to, że właśnie w ten dzień ruszy wyprzedaż. Jeżeli macie inne informacje, to bardzo proszę o komentarz.






Pomijając wszystko, odkąd się przeprowadziłam dużo mniej myślę o ubraniach. Teraz najważniejszy jest dla mnie dom, dużo bardziej wolę kupować elementy wyposażenia, które tworzą super klimat. Wolne chwile nadal spędzam nad szukaniem inspiracji - aktualnie tarasowych. Taki też mam target na tegoroczne wyprzedaże - jak najwięcej rzeczy do domu. Uważam, że nigdy za wiele poduszek, podkładek, bieżników, świeczek i ramek na zdjęcia! Dlatego przedstawiam Wam moje pierwsze łupy - serwetki i papierowy pompon z H&M HOME, a kubki i papierowe słomki z HOME&YOU. Można znaleźć już sporo rzeczy na wyprzedażach. Ja jednak postanowiłam trochę przystopować i przemyśleć moje kolejne zakupy (co jest nie lada wyzwaniem... i nowością dla mnie). Za dużo szaleństwa w tym życiu.





 A Wy już coś upolowałyście?
XOXO

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Super, dzięki za info! Też staram się kupować w sieciówkach tylko na wyprzedażach - z podobnych względów jak ty + jestem troszkę sknerą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie, że nie sknerzę w takim razie sama:P Buziak!

      Usuń
  2. Czekam na te dni z utęsknieniem, bo też jestem zdania, że ceny są kosmiczne :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER sama muszę się wybrać do Home & YOU

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na wyprzedaż w H&M mam upatrzony chodnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w H&M HOME już jest wyprzedaż! Od jakiegoś tygodnia!

      Usuń
  5. Ja już poszalałam na internetowej wyprzedaży w Mango (o dziwo jest to jedyny sklep, w którym na miejscu nigdy nie widziałam nic ciekawego dla siebie, a w necie same cudowności). Szczęśliwie w H&m nic nie mam upatrzonego, bo już się totalnie spłukałam :P CHyba zacznę zbierać kasę na zimową wyprzedaż już żeby móc zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba prezentuje się świetnie! :) Również jestem wielką fanką wszelakich dodatków do domu ;)
    Ja skorzystałam z wyprzedaży w H&M, Croppie oraz Carry. W Wojasie jest już wyprzedaż do -50%, a w Carry do -70%.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl