róż

Girly fall

13:28

Dziś post szybki, krótki i na temat, czyli bardzo tak jak nie lubię, bardzo nie w moim stylu. Jesieni jeszcze nie ma i nie będzie przez następne (co najmniej) trzy tygodnie (ja wierzę tylko kalendarzowi, miliony starożytnych nie mogły się mylić:). Nic do niej nie mam, wręcz przeciwnie, nie mogę się już doczekać. Mogę nawet stwierdzić, że Pani Jesień dzielnie walczy z wiosną o miano mojej ulubione pory roku (oczywiście w granicach rozsądku, czyli tylko kiedy pogoda dopisuje).






Wnioski na sobotę: 
Nr 1. 
Czas biegnie bardzo szybko, a ja nie jestem w stanie nic z tym zrobić i nie umiem się dostosować. Przecież dopiero zaczynały się wakacje, a tu się okazuje, że o 22 za zimno na szorty... Jest mi z tego powodu chyba przykro, bo najlepszy czas w roku dosłownie przeleciał mi przez palce jak piach. Pierdoła, wiem, no ale...
Nr 2.
Pomimo tego, że wszyscy ubolewają nad datą pierwszego września ja ją nadal lubię i ciągle wywołuje u mnie dreszczyk emocji. Raz - kiedyś dlatego, że zaczynała się szkoła i dwa (powód mniej przyjemny) na studiach zawsze przyplątała się wtedy jakaś poprawka, oczywiście zamierzona : ). W tym roku jest spokojnie, a moja podświadomość i tak na coś czeka (?).
Nr 3.
Trzeba zacząć bardziej o siebie dbać, bo grypska i inne anginy już pomału zaczynają się czaić żeby wyskoczyć w najmniej odpowiednim momencie. Proszę nie zważać w tym momencie na moje letnie odzienie. W końcu hipokryzja jest chorobą całej ludzkości.



A, no i focie i co na nich. O tym wszystko na dole.
Duża buzia!







  |        Bluzka - Vintage |     Spódnica - Bershka    |        Żakiet - H&M     |
|     Koturny - H&M     |      Naszyjnik  - Vintage     |




Zdjęcia: M. S.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Świetnie ci w takim czerwonym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i kobieco ;)) Takie zestawy zdecydowanie podobają mi się najbardziej :) Całusy :>

    http://fashion-iseverywhere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pączek radziłbym zabrać się za naukę.
    BTW Niezły tyłek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. no to powiem tak: wyglądasz pięknie, zdjęcia masz cudowne, widzę nową szatę graficzną bloga - na wielki plus! oby tak dalej piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda rewelacyjnie, ale mnie najbardziej oczarowała bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy zestaw, dzięki za wizytę. PS. Masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne intensywne kolory, super zdjęcia, chyba zostanę tu na ddłużej!
    Zajrzyj www.letthemwear.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, wspaniałe koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo niebanalne, oryginalne połączenie kolorów i to podoba mi się najbardziej! :) 90% społeczeństwa zapewne założyłoy czarne buty i podobnego koloru torebkę do takiego czerwonego zestawu. ;) Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za stara ? Jak możesz tak mówić :) Piękna zgrabna Kobietko ;) i makijażu w każdym wieku się można nauczyć :) ja jestem typowym samoukiem wystarczy spojrzeć na moje pierwsze posty ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za bardzo miły komentarz ;*

    P.s mam te same buty są świetne <3 super je dobrałaś do stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo wyglądasz :) co do września to hmm.. w tym roku także obeszłam się bez poprawki :D ale niestety muszę odrobić praktyki wiec wolnego miesiąca nie mam :(

    obserwuję :)
    www.blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for your comment : )
    Love your outfit ! You look pretty girl.

    xo,
    Cindi
    Breakfast at Cindi’s

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia, przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi sweety, thanks for stopping by, love this vibrant outfit, the red shade is so pretty on you!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne połączenie kolorów!
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekoladowy_Romeo25 września 2013 09:01

    Mmmm... te nogi! :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl