moda

Strips menu

13:50

Napisałabym coś błyskotliwego, ale dzisiaj dam się wykazać zdjęciom. Pozwolę im zrobić za mnie całą "brudną robotę". Wszystko co na sobie mam poniżej dobrane przez przypadek (na zasadzie: "okej, to, to aaaa i jeszcze to"). Jak dla mnie, sumarycznie, na szczęście jest pewna ciągłość. Chciałabym, żeby to w czym chodzę i co dobieram, jak łączę i co kupuję było bardziej przemyślane. Niestety, nigdy albo nie mam czasu i zdaje się na intuicję albo idąc dalej, zabieram na zakupy przyjaciela każdej kobiety, czyli IMPULS, który często szepce mi do ucha bardzo złe rzeczy, a ja skuszona szeptami ulegam i kupuję bzdury.... Ale nie o tym. W tym co mam na sobie czuję się dobrze i ten fakt uważam za sukces. I koniec.
Enjoy (:








Kapelusz -H&M
Sukienka - holenderski bazar
Buty - Deezee
Naszyjnik - Reserved
Bransoletka -NN

strips menu - MODNAPOLKA.pl
zdjęcia: A.J.

You Might Also Like

15 komentarze

  1. świetny zestaw!
    Obserwuję:)
    Zapraszam do dołączenia do witryny na www.worldcharlotte.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny naszyjnik! dzięki za wizytę

    OdpowiedzUsuń
  3. Paski to hit tego roku. Już o nich pisalam u siebie na blogu http://www.tojestmodne.com/trend-paski/

    W Twoim wydaniu tez wygladaja Ciekawie :)

    --
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham paski, a w połączeniu z taką spódnicą-wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. niby dobrane przez przypadek, a świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wyglądasz cudownie! :)
    Świetna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest mega! :)
    Zapraszam: http://creepy-luelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo fajnie :)

    Ja z modnej polki - będę zaglądać :)
    fajny blog :)

    http://ilovefashionxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ! jestes sliczna :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl