dom

wishlista do domu - IKEA i wiosna #2016!

12:56

           
Można uznać, że to dużo za wcześnie żeby żegnać się z zimowymi dodatkami i dekoracjami do domu - przecież mamy dopiero początek lutego. Ja natomiast już od tygodnia myślę o przygotowaniu naszego domu na wiosnę i lato i planuję w tym celu zakup kilku "niezbędnych" rzeczy. Michał jak przystało na prawdziwego mężczyznę podziela moje zdanie w kwestii zakupów niezbędników w około 40 procentach. Oczywistym jest, że mogłabym obejść się bez tych rzeczy, ale w zasadzie po co? Już kiedyś pisałam, że wygodne i przytulne mieszkanie jest dla mnie ważniejsze niż ubrania i kosmetyki, dlatego nie odmówię sobie tej przyjemności i koniec końców wyląduję w IKEI z koszykiem wypchanym po brzegi. Uwielbiam ten sklep! Jeżeli chcecie dowiedzieć się jakie są moje plany zapraszam do posta :)


    
1. Regał do sypialni. A w zasadzie dwa.
Od półtora roku jak mieszkamy mamy całą jedną wolną ścianę. Docelowo miał na niej wisieć telewizor, jednak do tej pory go nie powiesiliśmy i okazuje się, że da się bez niego żyć. Natomiast co fajniejsze rzeczy, buty i torebki biednie gniotą się po kątach szaf. Dlatego postanowiłam dać im trochę wytchnienia i zainwestować w namiastkę garderoby w stylu Carrie Bradshow. Niedrogo, a jak okazale ;). Jeśli regały mi się znudzą, albo dojdę do wniosku, że zaburzają minimalistyczną przestrzeń naszej sypialni nie będę miała wyrzutów sumienia żeby się ich pozbyć, bo koszt jednego to raptem 299 zł.


EKTORP Sofa dwuosobowa IKEAEKTORP Sofa trzyosobowa IKEA Pokrycie można zdjąć i wyprać w pralce, dzięki czemu łatwo utrzymać je w czystości.
2. Białe sukienki na kanapy.
Zakup dwóch szarych kanap model EKTORP - dwu- i trzyosobowej to jeden z naszych najlepszych pomysłów. Kanapy są świetne, wygodne, po półtora roku nadal nie "wysiedziane" pomimo codziennego korzystania, a szare pokrycie pomaga utrzymać je we względnej czystości. Jednak pomału zaczynają mi się nudzić, a IKEA daje możliwość zmieniania "sukienki" naszym EKTORP. Białe pokrycie jest świeże i pięknie wygląda, a do tego ma cudowną cenę - na kanapę dwuosobową 200 zł, zaś na trójkę 249 zł! A wiem, że bardzo odmienią wnętrze!


VÅRGYLLEN Poszewka IKEA Dzięki zamkowi błyskawicznemu pokrowiec można łatwo zdejmować.SMÅNATE Poszewka IKEA Dzięki zamkowi błyskawicznemu pokrowiec można łatwo zdejmować.

3. Poduszki w geometryczne wzory.
Jestem wprost uzależniona od kupowania nowych poszewek na poduszki dekoracyjne,  które mamy w salonie. Mam już całe wielkie pudło. Te powyżej będą super komponowały się z białymi kanapami i fotelem, który już mamy. Cena - 19,90 szt.
LEIFARNE Krzesło IKEA Plastikowa stopka z samoczynną regulacją zwiększa stabilność krzesła.JANINGE Krzesło z podłokietnikami IKEA Krzesła możesz ustawić jedno na drugim, aby zajmowały mniej miejsca, kiedy nie są używane.
4. Krzesła w stylu skandynawskim.
Odkąd mieszkamy w nowym mieszkaniu cały czas zadajemy sobie pytanie co nas podkusiło, żeby kupić tradycyjne, drewniane, dębowe krzesła zamiast tych cudeniek! Chyba tylko myśl, że kupujemy coś porządnego. W tej chwili marzę o tym, żeby pozbyć się naszych krzeseł i kupić te - 4 białe i 2 szare do stołu w salonie. Cena - 1. - 249 zł, 2. - 199 zł.
5. Nowy, minimalistyczny stolik kawowy do pokoju dziennego.
Lubimy ten który mamy aktualnie, ale zaczął się chwiać, jest podniszczony i ogólnie się nam znudził. Poza tym był bardzo niedrogi i w zasadzie tymczasowy, dlatego łatwo będzie się nam go pozbyć i zastąpić czymś bardziej designerskim.
EMMIE RUTA Komplet pościeli IKEA Tkana z farbowanej przędzy bawełna; farbowanie odbywa się przed tkaniem; zapewnia pościeli niezwykłą miękkość.DVALA Komplet pościeli IKEA Ukryte zatrzaski utrzymują kołdrę na swoim miejscu.
6. Pościel w klasyczne wzory i kolory.
Obydwie piękne, na dodatek pierwsza przeceniona. Druga w stylu "hotelowym" - zawsze chciałam taką mieć, chociaż wiem, że będzie na przysłowiowy raz i pewnie nie wytrzyma nawet tygodnia bez prania! Cena - 1.  - 109 zł, 2. - 79,99 zł.

           
           
7. Szaro - biała zastawa obiadowa dla 10 osób.
Zeszłoroczne Święta Bożego Narodzenia pokazały, jak bardzo jesteśmy gościnni i jak bardzo nieprzygotowani na przyjęcie więcej niż 6 osób na świąteczny obiad. Do tego doszła moja nerwica natręctw spowodowana brakiem takiej samej zastawy na stole, bo ostatecznie wylądowały na nim dwa różne komplety. Dlatego ważnym zakupem w tym roku będzie własnoręcznie skomponowany w IKEI komplet z szaro - białej zastawy w rustykalnym stylu - wszystko po to żebym się więcej nie wkurzała na drobiazgi. Ceny - od 9,99 - 12,99 zł za sztukę.


Dajcie znać czy macie podobne, takie same albo w ogóle jakiekolwiek rzeczy na wishliście do domu albo plany zakupowe. Podzielcie się też linkami - uwielbiam sprawdzać co chcecie kupować do domu!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Niestety ja zakupów do domu na razie nie planuję, nie posiadam własnego lub wynajmowanego lokum, więc muszę zdawać się na zachcianki mojej mamy, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, mogę odłożyć nieco grosza, żeby za dwa, trzy lata ruszyć w Tour de Shops i urządzić wszystko według swojego pomysłu. Z Twojej wishlisty skusiłabym się na taki regał, może dzięki niemu udałoby mi się mieć jakikolwiek porządek w swoich rzeczach.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy w moim ostatnio ulubionym skandynawskim stylu :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie potrzebuje tylko kilka dodatków do pokoju :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. takie sukienki na fotele by mi się przydały. Jejku te regały chodzą za mną. Kiedyś były w Biedronce za 200zł. Żałuję, że nie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy
    Obserwacja za obserwacje ?

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie niedługo czeka urządzanie całego domu :)
    na razie walczymy z wykończeniem...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam białe meble pod koniec roku również czeka mnie wyposażenie domu juz nie mogę się doczekać! Daje to mega dużo frajdy ;)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się to krzesełko po lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. białe kanapy to jest coś rewelacyjnego jeśli chodzi o wygląd natomiast sama posiadam i niestety cały czas się brudzi ehhh :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Białe kanapy bardzo mi się podobają tylko przy dwójce dzieci jest to nie realne :D Może za 20 lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest takie śliczne ❤️❤️❤️

    ________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! Wkradłam się na twojego blogaska i zamierzam już zostać :) tak pięknie tu u ciebie, że od razu polubiłam tę stronę! Widzę również dużo podobieństw między nami ;) świetne masz wyczucie estetyki. Ja też lubię ikeę. Na zakup tego regału zbieram się już uwaga...parę lat ;p nie tylko buty będą się świetnie na nim prezentowały. Tak na boku, pochwal się na blogasku swoimi bucikami-perełkami, a co :D pewnie nie tylko ja bym się nimi zachwycała ;).
    Co do pościeli. Mam taką białą "hotelową" już 3lata i nie jest tak zle, a efekt jest - minimalistyczny i sterylny. Można pokombinować z innymi elementami wystroju przy takiej pościeli.
    Dziękuję za Twoje odwiedziny. Bardzo mnie ucieszył Twój komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje na zmianę swojego mieszkania. Ja mam świra ostatnio na kolor bieli i szarości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię dodatki z Ikei, ale pojechanie do niej to tak wielka wyprawa, ze zdarza mi się raz na kilka lat;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię dodatki z Ikei, ale pojechanie do niej to tak wielka wyprawa, ze zdarza mi się raz na kilka lat;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl