DIY

Wieczór panieński - motyw przewodni

16:49


W poszukiwaniu swojego idealnego motywu na wieczór panieński na początku byłam mocno zdecydowana na motyw czarno - biały. Zwyczajny, bez szaleństw. Jednak później doszłam do wniosku, że kiedy szaleć, jak nie wtedy? Od takich kolorów jak połączenie złotego i różowego dosłownie zawsze stroniłam (tylko nie w sytuacji mojego epizodycznego bycia EMO za małolata - wtedy róż i czarny towarzyszyły mi praktycznie na co dzień). Jakiś czas temu szukałam idealnego kubka termicznego i terminarza na 2016 rok i wtedy trafiłam na produkty z kolekcji Katy Spade - urocze i bardzo dziewczęce, świetne gadżety! Mocno zainspirowały mnie do organizacji imprezy właśnie w tym stylu!




Organizacja 


Planowanie i koszty wyglądają świetnie, bo zbadaniu "rynku" okazało się, że bez problemu znajdę złote i różowe kubki i talerze, rurki, czarny bieżnik etc. I zaczęłam skupowanie tych rzeczy:). Efektami tych zakupów będę dzielić się z Wami na blogu:)

Dress - code


Wymarzyłam sobie, że na tej imprezie wszystkich obowiązywał będzie dress code - ja będę w sukience białej, natomiast moje przyjaciółki w złotych, czarnych albo w kolorze "hot pink", takich jak te poniżej. Wiem, że każda z nich ma na pewno czarną sukienkę w szafie - jeżeli nie, podzielę się z nimi swoimi.










Sukienka - stradivarius | Rajstopy - atmosphere


Koniecznie dajcie znać, czy macie jakiś wymarzony motyw na organizację swojego przyszłego wieczoru panieńskiego bądź czy udało się Wam już jakiś z motywem zorganizować! Czekam z niecierpliwością!


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetny pomysł na wieczór panieński! :)
    Ja się nad swoim nigdy nie zastanawiałam ale chciałabym żeby było to coś "z jajem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa a ja zawsze chciałam z klasą, tak bardzo "posh" :D Z jajem mnie przeraża :P

      Usuń
  2. Wszystkie powyższe motywy jak najbardziej do mnie przemawiają. :)
    Świetnie wyglądasz! Zdjęcia oraz detale w Twoim pokoju są cudne!

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl