inspiracje

świąteczne paznokcie - najlepsze i najprostsze /wg mnie/ pomysły

12:15


Myślę, że to najlepszy czas, żeby nadal szukać świątecznych inspiracji. W całym szale przy urządzania mieszkania na święta nie mogę zapomnieć o sobie. Szukałam więc w internecie najprostszych pomysłów na wykonanie świątecznych wzorków na paznokciach żeby w miarę wcześniej zaopatrzyć się w ewentualnie niezbędne lakiery do ich wykonania. Przy okazji wrzucam wg mnie najprostsze pomysły, które przy odrobinie czasu i cierpliwości da się odtworzyć w domowym zaciszu nawet mało wprawioną ręką. Jak już wymaluje swoje też postaram się je wrzucić - jak nie tutaj to przynajmniej na instagram ;)



















Wszystkie zdjęcia nie są moją własnością i pochodzą z pinterest.com

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Bardzo fajne inspiracje, na pewno skorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie 1 i 5 najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje :) Ale czy najprostsze? Dla mnie nawet pomalowanie paznokci bez ubrudzenia skórek dookoła to wyczyn :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne świąteczne inspiracje :) najbardziej mi się spodobał pierwszy manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne inspiracje paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie bazgroły na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te brokatowe pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl