design

10 pomysłów jak ożywić nudną ścianę [styl skandynawski]

15:03

W poszukiwaniu inspiracji do zagospodarowania ściany w naszym mieszkaniu - zarówno w pokoju dziennym jak i na korytarzu natknęłam się na mnóstwo świetnych, inspirujących zdjęć. Zawsze marzyłam o tym, że jak będę mieć już swoje mieszkanie stworzę swoją własną galerię. Do salonu zdecydowanie bardziej pasują mi minimalistyczne grafiki - najlepiej biało czarne, natomiast sypialnię chciałabym ozdobić naszymi zdjęciami, tworząc tym samym ciepły i intymny klimat.

Internet oferuje ogromną ilość inspiracji, tak samo zresztą oferta sklepów. Dodatków w stylu scandi nie brakuje. Ostatecznie jednak doszłam do wniosku, że wiele grafik mogę stworzyć sama, drukując je na zwykłej, domowej drukarce i wprawiając w ramki. Zawsze można się pokusić też o inne DIY, jak dla przykładu samodzielne stworzenie ramek. Jeżeli tylko uda mi się coś wyprodukować z pewnością się podzielę.


W tym momencie swoje główne inspiracje przedstawiam poniżej.












źródło: pinterest.com

Dodatkowo znalazłam również kilka świetnych ściągawek - mianowicie jak wieszać zdjęcia/obrazy/grafiki, żeby tworzyły spójną i estetyczną całość:) Myślę, że coś takiego może się przydać nie tylko mi.


Buziaki, P.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. bardzo lubię ten styl:) ciekawe pomysły, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, najbardziej podoba mi się te geometryczne serce :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Można potraktować nudną ścianę takimi szklanymi pustakami: http://nomos.com.pl/ Nie są drogie, a wyglądają naprawdę wyjątkowo. A te podświetlane to już w ogóle są niebywałe!

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl