dekoracja

inspiracje -skandynawska kuchnia

14:03

W moim życiu od początku tego roku nastąpiło bardzo, bardzo dużo zmian - wszystkie bardzo pozytywne. Począwszy od tego, że zostałam szczęśliwą narzeczoną, mam pracę, którą bardzo lubię i która, pomimo tego, że jest wymagająca sprawia, że chce mi się rano wstawać. Jednak najbardziej cieszy mnie fakt, że od kilku miesięcy razem z moim kochanym M. nieustannie, codziennie planujemy wystrój naszego mieszkania, do którego już niedługo się wprowadzimy. Długo czekałam na to, żeby znów wrócić do pisania tego bloga właśnie w mojej własnej, spokojnej przystani, na kolorowym balkonie. Nie mogę się już doczekać kiedy poranną kawę będę pić u siebie, gotować dla lub wspólnie z moimi przyjaciółmi i wracać codziennie do miejsca, do którego będę tęsknić. 

Nasze wybory jeżeli chodzi o wystrój i wyposażenie naszego mieszkania oscylują raczej w kierunku stylu skandynawskiego i minimalistycznego, z naciskiem na biały i szary kolor, naturalne materiały oraz drewno i cegłę. M. na początku niezbyt entuzjastycznie podchodził do koloru białego, ale w końcu udało nam się wypracować zadowalający obie strony kompromis. W związku z tym, że aktualnie jesteśmy na etapie wybierania jak mniej więcej będzie wyglądała nasza kuchnia - garść inspiracji.

nicety.livejournal.com


zdjęcia:http://www.kristakeltanen.com/index2.php#!/home

Pomieszczenie i układ salon - kuchnia z drugiego zdjęcia jest praktycznie identyczny jak nasz - mocna inspiracja :)

http://cdn-wn.pullit.pl/media/catalog/cache/60KjyXObqWRIpaflnZGPY8nxPCdlKPThrThxYUg37cIKF6X78wO%252Boy9rpwemhf57rg%253D%253D/czy-biala-kuchnia-musi-byc-nudna-5853.jpg

www.homedit.com

Słowa klucze dla naszej kuchni to: drewniany blat, białe meble, szare płytki. Efektami naszych aranżacji na pewno się podzielę;)

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl