beza

hello december

16:42

No i przyszedł - chyba mój ulubiony, a jeśli nie, to na pewno najlepszy z tych zimowych miesięcy - grudzień. Może jeszcze nie jest grudniem wymarzonym, bo śniegu brakuje, ale już da się jego magiczną aurę ściśle związaną ze świętami (większe sklepy i galerie już od miesiąca dbają o to, żeby sobie o świętach przypadkiem nie zapomnieć). Mimo, że sporo ludzi narzeka na fakt, że Święta Bożego Narodzenia aktualnie są tylko komercyjnym urządzeniem do zwiększania sprzedaży, ja osobiście uważam, że od początku grudnia można zadbać o wprowadzanie wszechobecnego, radosnego nastroju, szczególnie kiedy jest szaro na zewnątrz. Nie przeszkadza mi to tak bardzo jak np. na początku listopada, kiedy zniczom na półkach towarzyszą radosne ozdoby choinkowe i świąteczne drzewka:)



Poza tym grudzień to najlepszy czas na leżenie w łóżku/pod kocem na fotelu/na fotelu przed kominkiem/ z książką/laptopem, oglądanie filmów, leniwe spędzanie czasu z przyjaciółmi. Grudzień wbrew pozorom jest miesiącem ciepła ( nie mylić z ciepłym) i pozytywnym. W grudniu zostanie Ci wybaczony kubek gorącej czekolady albo kawa z ekstra bitą śmietaną, nawet z towarzystwem pysznego ciacha. W końcu wszystko da się później upchnąć pod wielką, zimową kurtką:).


Żeby nie było całkiem o niczym, to jeszcze o ubraniach :P Oczywiście - do łask wrócą starsze sweterki i te nowsze, zapomniane przez ostatnie kilka miesięcy. Moje ulubione cały czas mam na wyciągnięcie ręki.
Mam nadzieję, że grudzień pod każdym względem będzie łaskawy.

od lewej: |NY|, |H&M|, |H&M|, |Reserved|, |Allegro|

You Might Also Like

1 komentarze

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl